E-vitamin

Nők számára

(0/0)

Az E-vitamin előnyei változó korban lévő nők

Az E-vitamin zsírban oldódó vitamin, amely erőteljes antioxidáns hatásáról ismert. Az antioxidánsokat azért érdemes a megfelelő, változatos étrenddel és táplálékkiegészítők szedésével a megfelelő mennyiségben bejuttatni a szervezetbe, mert semlegesítik a káros szabad gyököket. Az úgynevezett szabad gyökök oxidált sejtek, amelyek bár a szervezet normális folyamatainak melléktermékeiként jönnek létre, különféle betegségeket okozhatnak, amennyiben túl nagy mennyiségben vannak jelen: keringési problémákhoz, szívbetegségekhez és kóros sejtburjánzásokhoz vezethetnek. A megfelelő mennyiségű E-vitamin szedésével a nők elkerülhetik ezeket a betegségeket és szimptómákat.

e-vitamin


Szívbetegségben több nő veszti életét, mint bármely más krónikus betegségben. Az E-vitamin szedése csökkenti a szívkoszorúér-betegség kialakulásának kockázatát, és a kutatások összefüggésbe hozták az oxidált alacsony sűrűségű lipoprotein (LDL) és a vérrögök kialakulásának veszélyének csökkentésével is. Az LDL olyan molekula, amely a koleszterint szállítja a véráramban és a sejtek felé. Főszerepet játszik az érelmeszesedés kialakulásában, mivel kifejezetten hajlamos az artériákban lerakódásokat okozni, ezért az oxidált LDL szintjének csökkentésével csökkenthető az artériák eltömődésének kockázata is.

Az E-vitamin segít a változókoron keresztülmenő nőknek kellemetlen tüneteik csökkentésében. Mint tudjuk, a menopauza számos kellemetlenséggel jár, a legtöbb hölgy számára ezek közül is a hőhullámok jelentik a legnagyobb kihívást. A Nőgyógyászati és szülészeti vizsgálatok című szakfolyóiratban megjelent kutatási eredmények már 10 évvel ezelőtt rámutattak arra, hogy az E-vitamin szedésével ezen kellemetlen tünetek súlyossága jelentős mértékben csökkenthető. Már napi 15-20 milligramm E-vitamin szedése lényegesen elviselhetőbbé teszi a változó kor kellemetlenségeit. Ezt nemcsak kapszula szedésével, de az étrenddel is be lehet juttatni a szervezetbe: ajánlott a mandula, napraforgómag, búzacsíra, török mogyoró és a mogyoróvaj fogyasztása a napi étrendbe illesztve.

Értékelés
(0/0)
Értékelés Írása
Ez a név fog megjelenni a hozzászólásodnál!
Pl.: Nagyon egészséges, jó ár, stb.
Pl.: Csomagolás, kevésbé hatásos, stb.
Minimum 20 karaktert írj! Az elküldött értékelés perceken belül megjelenik az oldalon! (Kötelező).